Seizoen 2013, 2014

Hallo allemaal,

Het afgelopen jaar is er ontzettend goed geoefend door alle meiden en jongens van csv Animo. Daardoor werd er ook super goed gepresteerd. In 2013 hadden we een leuke onderlinge wedstrijd, waar de sfeer er goed in zat. En in 2014 gingen we nog een stapje verder, moeilijke en ingewikkelde oefeningen werden er vaak gedraaid in de gymzaal, maar we zijn ook naar rayon noord wedstrijden geweest waar meerdere malen een medaile scoorden! En wat helemaal leuk was, we stonden super goed te turnen op de Friese Kampioenschappen!

Samengevat dus een super goed en leuk jaar, de laatste weken zijn we alleen nog leuke en nieuwe dingen aan het uitproberen. Wat ook alweer super goed gedaan wordt.
Nog een paar weken en dan is het zomervakantie jongens en meiden.

Wij willen nog een paar leuke weken met jullie maken en dan wensen we jullie een hele fijne vakantie!

En dan hopen we jullie allemaal weer na de vakantie terug te zien!

Reactie schrijven

Commentaren: 0